شعبه بندعباس

آدرس:بندرعباس-مجتمع تجاری سیتی سنتر طبقه آخر پلاک f2-186

تلفن تماس :

۰۷۶-۳۲۲۳۶۱۶۴-۰۹۱۷۰۷۶۷۶۵۰

ایمیل سازمانی ایران کاستوم :

[email protected]

پاسخگویی در ساعات اداری با خط دفتر و تلفن همراه در ساعات غیر اداری

 

سوالات متداول

حساب کاربری

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید باوارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.درانتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به [email protected] ایمیل بزنید.اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

 

آیا در روزهای تعطیل رسمی تحویل می دهید؟

وب سایت ها در سیستم های قالب سازی حرفه ای استفاده می کنند. پلتفرم‌های انتشارات تجاری و سیستم‌های مدیریت محتوا تضمین می‌کنند که می‌توانید متن‌های مختلف، داده‌های متفاوت را با استفاده از یک الگو نشان دهید. هنگامی که در مورد کنترل صدها مقاله، صفحات محصول برای فروشگاه های اینترنتی است.

آیا به کدپستی من تحویل می دهید؟

اگر کپی در طراحی باعث حواس پرتی شود، شما کار اشتباهی انجام می دهید یا آنها در حال بحث درباره تغییرات کپی هستند. ممکن است کمی آزاردهنده باشد، اما می توانید به آنها بگویید که آن بحث برای زمان دیگری مناسب است. در بدترین حالت، بحث حداقل در جهت رسیدن به هدف نهایی سایت شما است، جایی که سؤالات مربوط به لورم ایپسوم چنین نیست.

آیا تحویل روز بعد برای همه سفارشات موجود است؟

یک طراحی به ظاهر زیبا می تواند به سرعت با محتوای غیرمنتظره شروع به نفخ کند یا زیر وزن فعالیت واقعی شکسته شود. داده‌های جعلی می‌توانند طرح‌بندی زیبا را تضمین کنند، اما نشان‌دهنده آن چیزی نیست که یک برنامه زنده و تنفسی باید تحمل کند. داده های واقعی انجام می دهد.

آیا برای امضای تحویل باید آنجا باشم؟

وب سایت ها در سیستم های قالب سازی حرفه ای استفاده می کنند. پلتفرم‌های انتشارات تجاری و سیستم‌های مدیریت محتوا تضمین می‌کنند که می‌توانید متن‌های مختلف، داده‌های متفاوت را با استفاده از یک الگو نشان دهید. هنگامی که در مورد کنترل صدها مقاله، صفحات محصول برای فروشگاه های اینترنتی است.

ما کجا هستیم؟

راه حلی امروزی‌تر برای خرید

مجموعه ایران کاستوم 

یک فروشگاه تخصصی در حوزه قطعات کامپیوتر و بازی‌های رایانه‌ای با ۱۲ سال سابقه کار است که از سال ۸۸ کار خود را با هدف ارائه‌ی خدمات اعم از فروش و مشاوره تخصصی کالاهای گیم آغاز کرد، فروشگاه حضوری ایران کاستوم درمجتمع سیتی سنتر بندرعباس طبقه ۲ پلاک f2-186 واقع می باشد. ایران کاستوم بنا به درخواست مکرر کاربران اینستاگرام و مشتریان حضوری فعالیت خود را در فضای مجازی به صورت گسترده شروع کرد.

هدف ما از ایجاد فروشگاه اینترنتی ایجاد فضایی تخصصی برای خرید و بررسی کالا های روز صنعت رایانه ای می باشد که کاربران در کمترین زمان بتوانند بهترین و با کیفیت ترین کالا را با مناسب ترین قیمت خریداری کنند.

شعار ما در خانواده ایران کاستم ارائه بهترین کالا با کمترین قیمت می باشد به طوری که شما می توانید در صورت مشاده قیمت کم تر با کارشناسان ما تماس گرفته و کالا مورد نظر خود را با بهترین قیمت درکمترین زمان دریافت کنید.

کارشناسان ما در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته آماده راهنمایی و مشاوره به شما مشتریان عزیز می باشند.