اخبار, معرفی بازی, مقاله

عنوان و تاریخ عرضه بازی‌های پرطرفدار

زمان‌بندی انتشار بازی‌های پرطرفدار ویدیویی 2021 و سه ماهه اول سال 2022 تا پایان سال 1400 به شرح ذیل است:
بازی Halo Infinite:
Chorus (PlayStation 5, Xbox Series X/S, Xbox One, Stadia, PC) – December 3
Final Fantasy XIV: Endwalker (PlayStation 5, PlayStation 4, PC, Mac) – December 7
Halo Infinite (Xbox Series X/S, Xbox One, PC) – December 8
Monster Rancher 1 & 2 DX (Switch, PC, iOS) – December 9
Among Us (PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4, Xbox One) – December 14
Alien: Isolation (iOS, Android) – December 16
بازی Pokemon:پلتفرم «نینتندو سوییچ» در تاریخ 28 ژانویه 2022 اولین بازی جهان باز پوکمون را منتشر می‌کند. «Pokemon Legends: Arceus» بدون شک باعث ایجاد غوغا در میان هواداران شده است. شما در یک ماجراجویی منحصربه‌فرد در سینو کاوش خواهید کرد تا اولین Pokedex منطقه را ایجاد کنید. گرفتن پوکمون به سادگی پرتاب یک توپ پوک بال به سمت آنها در حالی که در فضای باز به سمت آنها خزیده می‌شود، شما را به یک نبرد وارد می‌کند. این بازی پوکمون است که همه ما آرزویش را داشتیم.
بازی Rainbow Six Extraction: پلتفرم‌های PS4، PS5، Xbox Series X، Xbox One، PC، Google Stadia، Amazon Luna در ژانویه2022 بازی Rainbow Six Extraction را منتشر می‌کنند. این بازی قبلاً با نام Rainbow Six Quarantine شناخته می‌شد. Rainbow Six Extraction یک اسپین آف از Rainbow Six Siege است که اکشن چندنفره که در آن باید با تیم خود برای مبارزه و شکست دادن یک نوع بیگانه انگل مانند به نام Archaeans کار کنید.
بازی Dying Light 2:پلتفرم‌های PC، PS4،  Xbox Oneدر 4 فوریه 2022 بازی Dying Light 2 را منتشر می‌کنند. هیچ تقویمی بدون یک یا دو بازی زامبی در افق کامل نمی‌شود و Dying Light 2 شانس خوبی برای تبدیل شدن به تنها بازی زامبی است که برای آینده قابل پیش بینی به آن نیاز خواهید داشت. Techland با نسخه اصلی Dying Light در سال 2015 شروعی فوق العاده داشت و دنباله آن قصد دارد این پارامترها را از هر نظر به طور سالم گسترش دهد. Dying Light 2 با دنیای واکنش‌پذیر، روایت‌های منشعب، مبارزات دقیق، و جلوه‌های بصری به‌شدت ارتقا یافته، این ها همه چیزهایی است که می‌توانید در یک بسته آخرالزمانی زیبا به آن امیدوار باشید. چوب های بیسبال سیم خاردار ،از قبل آماده و مشتاق خون زامبی‌ها باشید.
بازی Horizon :پلتفرم‌های PS5. PS4 در تاریخ 28 فوریه 2022 بازی Horizon را منتشر می‌کنند. Aloy رسماً در دنباله‌ای بر Horizon Zero Dawn 2017 بازگشته است و این بار به فضای پسا آخرالزمانی سانفرانسیزو در آمریکا سفر خواهیم کرد. تریلری که در جریان رویداد Future of Gaming سونی منتشر شد، نشان داد که Horizon Forbidden West برای PS5 منتشر خواهد شد و مناظر زرق و برق دار، پر جنب و جوش، موجودات جدید ماشین‌های بزرگ و  جالب‌تر از همه سکانس‌های زیر آب را به نمایش می‌گذارد. بدون شک با بازگشت به دنیای منحصر به فرد Guerrilla Games که در نهایت روی کنسول نسل بعدی عرضه شد، اسرار بیشتری برای کشف خواهیم داشت.
بازی Gran Turismo:پلتفرم PS5 در 4 مارس 2022 بازی Gran Turismo 7 را منتشر می‌کند. تریلر جدیدی از Gran Turismo 7 مدل‌های خودرو را به‌قدری واقعی نشان می‌دهد که تقریباً بوی بنزین را حس می‌کنید و به بازگشت گزینه‌های سفارشی‌سازی فوق‌العاده عجیب در همه چیز، از موتور گرفته تا عکس برگردان اشاره کرد. هرمن هالست، رئیس استودیو پلی‌استیشن، گفت که بازی Gran Turismo 7 عناصری را از کل فرنچایز بیرون می‌کشد و دیدن این به دلیل استانداردهای بصری‌اش چه می‌توانید با قدرت PS5 انجام دهید شگفت‌انگیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *